Login to your account

Username
Password
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password
Verify password
Email
Verify email
Facebook  Twitter  G+  SOL  Moodle

Příjem žádostí a dalších podání

 

Příjem žádostí a dalších podání

 

Stížnosti, oznámení a podněty přijímá a eviduje ředitel školy nebo jeho statutární zástupce v obvyklé pracovní době. Mohou být podány písemně, ústně, nebo v elektronické podobě. Stížnosti podávané telefonicky se nepřijímají. O tom, zda budou vyřizovány nepodepsané stížnosti či stížnosti, z nichž není zcela zřejmé, kdo je stěžovatelem (anonymy), rozhodne příjemce stížnosti.

 

Ústní stížnosti, pokud nebudou vyřízeny ihned na místě, budou zapsány a dále chápány jako písemné. Příjemce stížnosti je povinen zajistit prošetření stížnosti a do 30 dnů podat stěžovateli písemnou zprávu o vyřízení stížnosti. Ve složitých případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti prodloužit o dalších 30 dnů. V odůvodněných případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti přerušit a určit jiný termín pro její vyřízení. O přerušení lhůty k vyřízení musí být stěžovatel vyrozuměn.


Pracovníci pověření vyřizováním stížností, podnětů a oznámení


Mgr. Otakar Březina, ředitel školy

  • tel.: 565 532 069
  • fax: 565 532 205
  • e‐mail: reditel[at]cza-hu.cz

 

Ing. František Stiller, zástupce ředitele

  • tel.: 565 532 069
  • fax: 565 532 205
  • e‐mail: stiller[at]cza-hu.cz
 
 
 
 
 

 

 

1 cech obkladacu logo casopis 4 6